Μιλάνο: Σε μάγεψε η Dolce Vita

Η φίλη μου η Γιάννα κι εγώ αποφασίσαμε να πάμε ένα τριήμερο ταξίδι κάπου στην Ευρώπη το Μάιο. Αντί να πεταχτούμε μέχρι την Επίδαυρο για μπάνιο, να ζήσουμε τη μεγάλη ζωή και να πεταχτούμε ένα Μιλάνο βρε αδερφέ να κάνουμε και τα ψώνια μας #not. Τα εισιτήρια από Αθήνα για Μπολόνια είναι πολύ οικονομικά και θέλεις μία ώρα με λεωφορείο για να φτάσεις στο Μιλάνο από εκεί.
Το μόνο εμπόδιο που συναντήσαμε ήταν το να βρούμε πού θα μείνουμε μιας και οι τιμές στην πρωτεύουσα της μόδας ήταν αρκετά υψηλές. Ψάχνοντας για δωμάτιο συνειδητοποιήσαμε ότι οι τιμές των δωματίων στα ξενοδοχείο είναι πάνω κάτω οι ίδιες με ένα δωμάτιο σε AirBnB οπότε στη λογική της μεγάλης ζωής που προανέφερα κλείσαμε δωμάτιο σε ξενοδοχείο τριών αστέρων μόνο είκοσι λεπτά από το κέντρο της πόλης και μείναμε πολύ ευχαριστημένες από την επιλογή μας!
Είχαμε μπροστά μας ένα σαββατοκύριακο για να ανακαλύψουμε όλες τις ομορφιές της πόλης. Ήμασταν πολύ τυχερές καθώς ο ξάδερφός μου είχε ζήσει στο Μιλάνο τέσσερα χρόνια και μας είχε φτιάξει όλο το πρόγραμμα για να δούμε και φυσικά να φάμε ό,τι έπρεπε εκείνες τις δύο μέρες! Ξεκινήσαμε με μία βόλτα στο κέντρο, στο Duomo με τον καθηλωτικό καθεδρικό ναό και τους μεγάλους οίκους μόδας στα στενάκια τριγύρω. Αρχιτεκτονικά είναι μία πολύ όμορφη πόλη παρόλο που πολλοί λένε ότι είναι μία από τις λιγότερο γραφικές πόλεις της Ιταλίας.
Πήραμε διήμερο τουριστικό εισιτήριο και με αυτό είχαμε εξασφαλισμένη είσοδο και προτεραιότητα εισόδου (σημαντικό αν δε θες να χάσεις χρόνο περιμένοντας στην ουρά) στο Duomo, στο μουσείο και στον αρχαιολογικό χώρο. Επίσης επισκεφτήκαμε τη φημισμένη Σκάλα του Μιλάνου καθώς και το μουσείο με τις κατασκευές του Λεονάρντο Ντα Βίντσι. Όλα αυτά τα μέρη βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής το ένα από το άλλο.
Μία περιοχή που αξίζει πραγματικά να επισκεφτεί κανείς είναι το Navigli με τα κανάλια του, μοιάζει με μία μικρή Βενετία. Αριστερά και δεξιά από τα κανάλια υπάρχουν καφετέριες και εστιατόρια και τώρα θα σας πω ακριβώς πού πήγα και έφαγα στο Μιλάνο, μέρη που μου πρότεινε ο ξάδερφος μου, στα οποία πηγαίνουν ντόπιοι και όχι τουρίστες (θα κάνετε τους ψαγμένους βρε).
Για πίτσα, ίσως η νοστιμότερη πίτσα που έχω φάει στη ζωή μου, επισκεφτήκαμε ένα εστιατόριο με το όνομα “La Taverna”. Δεν είναι κοντά στο κέντρο και πήραμε τραμ για να πάμε εκεί αλλά πραγματικά άξιζε! Επίσης πήγαμε και φάγαμε στο εστιατόριο “Maruzella” το οποίο είναι κοντά στο κέντρο και γεύτηκα το καλύτερο τιραμισού του κόσμου!!! Στην περιοχή Navigli που ανέφερα πριν, υπάρχει μία παραδοσιακή ιταλική τραττορία για την απόλυτη εμπειρία μακαρονάδας και λέγεται “Magolfa”. Όσο για νυχτερινή διασκέδαση, αξίζει να επισκεφτείτε την οδό Garibaldi με τα μπαρ στη σειρά και τον κόσμο να κατακλύζει τα μαγαζιά και το δρόμο με ποτά στα χέρια, όλοι έτοιμοι για νέες γνωριμίες και φυσικά φλερτ (Viva Italia)!
Το Μιλάνο το λάτρεψα! Πολύ μόδα, πολύ espresso και πολύ φαγητό! Καλοντυμένοι άνθρωποι στους δρόμους και ιταλική ατμόσφαιρα που μαγεύει. Δύο μέρες δεν φτάνουν για να το ευχαριστηθείς και γι’ αυτό σκοπεύω να επιστρέψω σύντομα να το εξαντλήσω όσο μπορώ! Βέβαια ολόκληρη Ιταλία είναι αυτή, πρέπει να εξερευνήσω και τους υπόλοιπους θησαυρούς της!

Ζαχαρένια

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )